Formidling
Ertesvåg, Sigrun K.;
Rafaelsen, Frank
(2023)
I dette klasserommet blir alle filmet.
Westergård, Elsa;
Rafaelsen, Frank
(2017)
Measuring classroom interactions between Teachers and students in Norway.
International Congress for School <effectiveness and Improvement (ICSEI);
2017-01-07 - 2017-01-10.
Ertesvåg, Sigrun K.;
Westergård, Elsa;
Rafaelsen, Frank
(2017)
Validation of CLASS-S in Norwegian lower secondary classrooms.
Systematic observation in Educational Research;
2017-09-26 - 2017-09-27.
Rafaelsen, Frank
(2015)
Læringsstøtte i LP.
Fagdag LP;
2015-01-02.
Rafaelsen, Frank
(2015)
Veiledning PPT Steinkjer.
Veiledning PPT;
2015-02-03.
Rafaelsen, Frank
(2015)
Barn med akademisk talent og pedagogisk analyse.
Samling for UH-sektoren;
2015-02-05.
Rafaelsen, Frank
(2015)
Nettverk PPT Hitra.
Veiledning PPT Hitra;
2015-02-13.
Rafaelsen, Frank
(2015)
PPT som skoleutvikler.
Modul 3, LP 9;
2015-03-04 - 2015-03-05.
Rafaelsen, Frank
(2015)
LP for fagarbeidere og assistenter.
Nettverk for LP;
2015-03-10 - .
Rafaelsen, Frank
(2015)
Læringsstøtte i LP-modellen.
Fagdag LP;
2015-03-11 - .
Rafaelsen, Frank
(2015)
Kartlegging av læringsmiljø.
Fagtorg Statped;
2015-08-19 - .
Rafaelsen, Frank
(2015)
Klasseledelse.
Fagdag Læringsmiljøprosjektet;
2015-08-12 - .
Rafaelsen, Frank
(2015)
Ledelse av arbeid med klasseledelse.
Skoleledersamling, Utrinn i utvikling;
2015-09-08 - .
Rafaelsen, Frank
(2015)
Innføring LP-modellen.
Lærernettverk;
2015-10-27 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Læringsmiljø og læringstrykk.
Fagdag LP modellen;
2014-01-03 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Gruppeledernettverk.
Gruppeledernettverk;
2014-01-15 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Gruppeledernettverk Narvik.
Gruppeledernettverk;
2014-01-30 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Introduksjon til Klasseledelse.
Nettverk for UH, Ungdomstrinn i utvikling;
2014-02-03 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Skolenettverk LP i Vågan kommune.
Skolenettverk i LP;
2014-02-04 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Skolenettverk LP Indre Troms.
Nettverk LP;
2014-01-13 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning PPT Indre Troms.
Veiledning;
2014-01-12 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Skolenettverk LP Hitra.
Skolenettverk LP;
2014-03-11 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
LP nettverk Indre Troms.
Skolenettverk LP;
2014-03-26 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
PPT som skoleutvikler.
Modul 3 LP modellen;
2014-04-03 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Skolenettverk LP Alta.
Nettverk LP;
2014-05-21 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning PPT Steinkjer.
Veiledning PPT;
2014-05-26 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning PPT Hitra.
Veiledning PPT;
2014-06-03 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning PPT Midtre Gauldal.
Veiledning PPT;
2014-07-04 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Læringstrykk.
Fagdag LP;
2014-08-14 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Klasseledelse i Utrinn.
Workshop Utrinn;
2014-09-08 - 2014-09-09.
Rafaelsen, Frank
(2014)
Nettverk LP Trondheim.
Nettverk;
2014-09-11 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Nettverk PPT Skaun.
Nettverk LP;
2014-09-26 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Ledelse av skolebasert utvikling av klasseledelse Bergen.
Skolelederopplæring Utrinn i utvikling;
2014-10-13 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Nettverkssamling LP Alta.
Nettverk LP;
2014-10-15 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Ledelse av skolebasert utvikling av klasseledelse Værnes.
Skolelederopplæring Ungdomstrinn i utvikling;
2014-10-17 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Ledelse av skolebasert uvikling av klasseledelse Gardermoen.
Skolelederopplæring Ungdomstrinn i utvikling;
2014-10-21 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Nettverksamling LP Steinkjer.
Nettverk LP;
2014-10-22 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning PPT Skaun.
Veiledning LP;
2014-10-28 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Skolenettverk LP Røyken kommune.
Nettverk LP;
2014-10-27 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Nettverk LP Steinkjer.
Nettverk LP;
2014-11-27 - .
Rafaelsen, Frank
(2014)
Veiledning LP Hitra.
Veiledning;
2014-12-03 - .
Nergaard, Svein Erik;
Rafaelsen, Frank
(2013)
En skole som bøyer av for urettferdighet?.
Manifest tidsskrift.
Rafaelsen, Frank
(2013)
Læringsmiljøets betydning for elevens læring.
I: Rom for læring: Læringsmiljø og pedagogisk analyse.
Fagbokforlaget.
ISBN 978-82-450-1219-4.
s.38-44.